Olecko Camp- relacje dzień po dniu

Relacja dzień po dniu w rozwinięciu.

Środa, 10 lipca

Po przyjeździe do Ośrodka zjedliśmy smaczny obiad, zakwaterowaliśmy się w pokojach. Podpisanie kontraktów, czyli zapoznanie z się regulaminem obozowym, a następnie trening piłkarski na stadionie w Olecku. Wieczorem graliśmy w tenis stołowy oraz oglądaliśmy mecz Ligi Mistrzów.

Czwartek, 11 lipca

Dzień zaczęliśmy od śniadania, po którym wyruszyliśmy w podróż do Gołdapi. Na miejscu weszliśmy na szczyt Pięknej Góry, pokonywaliśmy trasę w Parku Linowym, graliśmy w baseball oraz Rugby Tag.

Po obiedzie zapoznawaliśmy się z podstawami gry w tenisa ziemnego oraz odbyliśmy trening piłki nożnej.

Wieczór to początek oleckiej Ligi Mistrzów- dzisiaj eliminacje, jutro gra o pierwsze punkty :)

Piątek, 12 lipca

Obudziło nas mazurskie słońce. Rano to czas treningów techniki piłkarskiej i sprzątania pokojów. Dzisiaj kolejne atrakcje, treningi, Liga Mistrzów a w międzyczasie cały czas zdobywamy oleckie medale i puchary, które wędrują do "Galerii Sław". Na szczęście medali cały czas więcej niż żółtych kartek ;)

Popołudnie to czas na motorówkę, banana i pierwsze zakupy. Za postawę na wieczornym pokoju, wyróżnienia zdobyły dwa kolejne pokoje.

Sobota, 13 lipca

Pierwsze zajęcia to już tradycyjnie szlifowanie techniki piłkarskiej- dzisiaj temat główny przyjęcie i podanie piłki i małe gry.

Zajęcia na kortach coraz bardziej przypominają tenisa ziemnego :) Przygotowania do turnieju dwójek nabierają tempa: backhand, forhand,  smash oraz return nie mają już przed nami tajemnic :)

Camp w Olecku i pozycja obowiązkowa- czyli lody "u Harasima". Najpopularniejsza smaki w tym roku to słony karmel i snickers.

Wieczorem rozgrywki Ekstraklasy, Ligi Europy i Ligi Mistrzów.

Niedziela, 14 lipca

Poranny trening to sparing z Irzykami. Po blisko 120 minutach gier towarzyskich poszliśmy zregenerować siły nad jezioro.

Popołudnie to czas na sesję zdjęciową i zajęcia tenisa. Przed nami jeszcze dzisiaj "campowa talentiada" i apel wieczorny.

Poniedziałek, 15 lipca

Pogoda się utrzymuje, bez przeszkód realizujemy kolejne zajęcia. Poranny trening to głownie małe gry zadaniowe.

Popołudnie to czas na powtórkę z rozrywki: tenis, motorówka, zakupy i kolejna porcja lodów :)

Po kolacji nowa edycja oleckich turniejów. Medale "Galerii Sław" powędrowały do zawodników drużyny Wilków. W hotelu czekała na nas dyskoteka niespodzianka.

Wtorek, 16 lipca

Pierwszy trening w iście angielskim stylu. Popołudnie to wizyta na pływalni, grafiti i trening na hali. Wieczorem obejrzymy film i poznamy plusy zdrowego stylu życia.